SAFI RANIA GOLD: jom kita jelita bersama



ehhhhhhh.....rozita che wan datang umah akula....hehehehe perasan nok....siang tadi aku jalan-jalan beli barang dapur....masa nak bayar leh lak terbayar set safi rania gold nikan.....hahahaha terkedu & pasrah je en hasben bayarkan....xpela demi kecantikan isteri yang makin x chantek nikan....hehehe en hasben cakap nanti lehla pajak gadaikan muka aku neh....yela muka da penuh nano emas 24k....wakaka hampeh

anyway....muka aku skang makin teruk beb....ni kalo mat rempit terpandang wajah aku, memang dia terus rempit je kat muka aku neh....sebab dia ingatkan jalan tar.....hahaha aku pon pelik gak...pas kawen makin teruk muka aku.....dulu jelita cam rozita che wan nila.....harharhar 

da macam-macam produk aku try tau tapi cam tak sesuai je ngan muka aku neh....so aku pon watla research & memang banyak positive opinionla ngan produk safi rania neh.....tak taula sesuai ke tak ngan muka aku....harap2 sesuaila....da letih weh cuba macam2 produk....duit pon da abes banyak....ada setengah tu pakai 2 3 kali je pastu tukar yang lainkan.....ish2 memang hobi membazir tol aku neh....so kalo korang tetiba tengok gambar aku cam rozita che wan tu makna nyer aku da makin jelitala tu.....hahahaha jangan jeles hokeh =)

2 comments:

Lelaki Ini said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha
nanti dh pajak gadai bagi sy sikit ek!

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha....kalo lakulakan

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up