Rancangan Perniagaan


Plan hidup aku skang adalah...............


Nak beli mini lori untuk bakery bergerak
Hari minggu aku akan berniaga di tepi pantai
Weekdays plak maybe di pasar malam or meronda tiap2 taman

Konsep bakery aku
Kami datang pada pelanggan
Kat Malaysia tak banyak yang buat bakery bergerak
So, aku nak try cara yang berbeza
Mudah2an berjaya
AMIN.



8 comments:

ummie fariemiee said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terbayek la cik pah coz kat malaysia nih tak ramai yg wat kan.....

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tula....igtkn nk wat len dr org barula unikkn....hehehe

syitah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah sokong2!!

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thanks syitah.....br nk mula slow2.....hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hye minah ngokngek, ni btl2 nk buat ke main2 je? sebenanye sy ade idea yg same, nk wat bakery bergerak, leh la share idea..hehe..kalo serius, contact la sy kat email fadilah88@gmail.com leh sembang2..

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hye fadilah...mmg sy brminat nk buat tp trpaksa tunda sbb tgh sarat mengandung....kt malaysia ni still xde or x byk yg wat bakery brgerak

Jelajah Sumatera Barat said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bagaimana sekarang, dah berjaya bukak perniagaan atas lori ker?

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nope...still x buat lg sbb baru abes pantang...mudah2an ada rezeki tuk sy buat

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up