Baju dan baju lagi


haritu mak aku bising-bising baju hanini suma baju lelaki....hahaha aku cam besela bila beli barang fikir sampai tuk 10 tahun akan datang punya....aku beli baju hanini memang universal punya...memang takde baju gegurl pon aku beli....hahaha teruk tol walhal memang tau nak dapat anak pompuan tu...bukan apa, aku riso kang terkeluar laki lak...manala nak taukan, suma Allah yang tentukan...so nak selamat aku belila baju yang gegurl/boboy leh pakai.


tup tup lepas dari mak aku bising-bising ritu, mencurah-curah orang bagi baju  versi pompuan kat hanini....alhamdulillah jimat duit mak ko nak.....hahahaha lam gambar tu sebahagian je, aku malas nak punggah n lipat balik nanti...hewhewhew terima kasih banyak2 pada yang bagi hadiah baju neh...maaf ler kalo baju anda takde lam gambar neh...bukan tak hargai tapi malas weh nak kemas balik nanti...hehehe



p/s: memang terbukti tiap apa yang keluar dari mulut mak neh adalah doa....mak nak honda odessey!!!!hoyeahhhhh!!!!

2 comments:

hu[d]etx said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Amin!


Nak odesey jugak!!!



Haahahahahah.


Takda mak.Tumpang mak awak punya doa la yek.



Hihi

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bole aje...mak saya mesti suka dapat anak baru....hehehe mehla dtg umah jumpa mak

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up