rezeki . kawan . terharu





Alhamdulillah.....berjaya siapkan tempahan dari rakan sekolah....ada citer menarik tentang tempahan ni....member aku ni da lama order ngan aku.....so aku pon terima jela....rezeki beb...tup tup tarikh tu aku xleh nak balik ipohkan....so aku terpaksa cancel sbb tak boleh nak delivery....leh lak eleena ni sanggup dtg PD untuk amek tempahan ni....ya Allah terharu nyer aku....dia nak order kat aku gak.....hehehe sweetkan...so dtgle dia dari KL-PD-Ipoh.

Tenkiu my dear fren sudi tempah kat aku.....maaf ye kalo tak memuaskan hati or tak sedap ke mahupon cam buruk jekan....hahaha 



*psstttt....erm....aku da makin tak reti nak letak title yang sesuai...wakaka hantam sajala labu =)



0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up