Trauma = doktor gigi


erm.....da berhari-hari aku  sakit gigi ni.....gusi bengkak.....xtaula kot-kot geraham bongsu nak dilahirkan......hehehe tapi memang sengsara giler.....sakit sampai tahap nak menonton filem bunohan.....hewhewhew.

en hasben suh g klinik jumpe doc gigi....terus hilang sakit aku......wakaka aku sangatla trauma ngan doktor gigi.....last skali aku cek gigi masa form 1.....masa tula trauma aku bermula.

citer nyer cmni.....kan slalu klinik kesihatan datang kat sekolah tiap tahunkan.....so ritu diorg buat pemeriksaan gigi....n biler diorg cek gigi aku ada sebatang harus dicabut.....okla aku pasrah jela nak cabut.....then masa nak cabut gigi aku tu, doc tu galak bebenorla sembang ngan nurse-nurse separa jelita kat situkan.

lam dia dok khusyuk bersembang tu dia terusla cabut gigi aku.....pastu aku meroyan menanges weh....doc tu marah2 aku sebab cabut gigi pon nak nangeskan....dalam dok marah2 tu barula dia terperasan jarum bius tu elok aje landing lam tray tukan.

DOKTOR TU TERLUPA BIUS AKU!!!!!!!!!!

hurrmmmmm.....sakit nyer usah citerla weh....memang sejak tu kalo tau ada pemeriksaan gigi kat sekolah aku confirm tak datang sekolah.....dan sejak tu jugala aku x penah jejakkan kaki ke klinik gigi mahu pon berjumpe doktor gigi....tapi masa nak dekat2 kawen ritu aku terjejak kaki ke klinik gigi.....hehehe nak cuci gigi kasi jelita sket....nasib doc tu cek gigi aku ckp suma ok, xde yang perlu ditampal atau dicabut........pheewwww lega.

tapi da hampir 4 hari aku sakit gigi ni.....perlu ke aku jumpe doktor gigi??


1 comments:

syitah said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jahatnye doktor!
try pegi swasta punye la..
insyaAllah tenang sket and xde ngorat2 nurse hehe

syitah pun trauma dgn dentist government punye..
tarik gigi smpai goyang2 kepala huhu

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up