Samsung Galaxy Note vs Samsung Tab 7.7



"Sayang nak galaxy note ke tab baru??"......denggggggggggg!!!!!terus senyum sampai tinger ble en hasben tanya soklan camtu.....hehehe jawapan isteri mithali "hp ayg ok lg ni....xyah beli baru"......hahahaha walhal dalam hati da dok istikarah nak yang mana satukan.....mmg hipokrit uoallsss.....huhuhu isteri manala yang tak nak terima suami bagi hadiahkan.....hehehehe

anyway, aku memang minat galaxy note....tengok cam style jekan....function dia pon cam power.....hati da nekad da neh....tapi ble sampai kat celcom, tengok tab 7.7 pon cun gak.....adoyai mulala hati berbelah bagi....kejap nak note kejap nak tab....dari pagi sampai petang aku xleh wat keputusan.....hahaha x penah dibuat orang dok kat kedai celcom dari pagi sampai petangkan.....hanya minah ngokngek je yang akan buat camtu.....hewhewhew

finally, aku pilih tab....sebab nyer tab lebih sesuai tuk aku....senang aku nak beronline & sesuai tuk aku uruskan bisnes online aku....lagi pon tab 7.7 ni memang cun beb....nampak cam executive sket....barula nampak cam aku ni profesional person.......wakaka yang paling best ble men gamela....memang puas hati...skang pon update blog guna tab je....lam tandas pon da boleh update blog or men fb.....hahaha mmg tak senonoh tau.....tenkiu my dear sebab bagi hadiah bermakna ni & bersabor menunggu isterimu buat keputusan dari pagi sampai ke petang.....hahahaha tak pasal2 kte dikenali ramai kat celcom tukan =)


3 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up