Update yang basi

halluuuuu......lama nyerla aku tak update.....ni suma gara2 mslh internet......hangin gak aku....tiap2 bulan x penah miss bayar tapi nak hapdate blog pon tak boleh.....hanya boleh buka facebook je.....ape ke bengongla celcom neh.....tapi mobile internet ok lakkan.....lagila hampeh......sabo jela....last2 aku terminate je celcom broadband tu and guna mobile internet.....haaaaa puas hati aku!

tapi tula......aku terpaksa skip sambungan citer aku g indon tu.....huhuhu nantila kalo aku lepak mcd aku update balik citer indon tu....skang pon aku patut wat research nak p indon tapi internet udah enggak ada dong....huhuhu next month insyaAllah akan ke Pekanbaru-Riau-Bukittinggi.....huhuhu ada sesape ada maklumat x or penah g cni....kalo ada sudi2la share ngan aku...huhuhu 

just nak berkongsi....aku baru mula amek tempahan kek.....selalu tu aku buat bagi orang makan or en hasben makan....ktorg da x tak larat nak telan da......hahaha so bagi menghilangkan kesangapan aku nak buat kek aku mula amek tempahan.....alhamdulillah da ada orang mula order ngan aku.....moga adale rezeki aku kat sini.

okla.....chow dlu...nnt aku hapdate lagi....cam penin lak aku update blog guna hp neh....kne practice slalu neh....huhuhu......ok daaaaaaaaaaa


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up