Rakan Niaga Kain Cotton


salam semua....alhamdulillah aku da selamat sampai malaysia-ipoh dan port dickson.....hehehe jauh tol perjalanan....alhamdulillah Allah mudahkan segala urusan aku di vietnam mahu pon di malaysia....terima kasih Allah =)

nanti aku cerita pengalaman aku di vietnam...tapi takleh nak share gambar sebab aku tak tangkap gambar langsung kat sana.....hahahaha agak sengal di situ ye....busy giler sepanjang di vietnam....pergi atas urusan perniagaan.....ceewwahhhh ayat pompang jekan walhal bisness kecik je....hahahaha

oh ya....aku nak ambil kesempatan nak share rezeki Allah bagi ni ngan korang....aku nak cari rakan niaga....yang ada modal kecil je and tak tahu nak bisness apa lehla roger ngan aku....inshaAllah dengan modal yang kecil leh dapat untung berganda....jangan riso hokehhhhhh!!!!

amekla peluang raya yang hampir tiba ni dengan menambah pendapatan korang....mulakan dengan bisness kecil-kecilan tuk cari side income....nak buat bisness tak perlu modal besar beb....so kalo berminat korang leh contact aku (0125465949), hadi (0129075249) atau wan (0175118775).....inshaAllah ktorg akan bantu korang untuk mulakan perniagaan.......hey ho let's go!!!!!!


nota kaki size 5: nak jimat duit wassup je....hehehe emel pon bole aje dong....ke pm kat fb ke....ehhhh ikut korangla mana yg senang....hehehehe


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up