new lappy


enam tahun menyulam cinta....enam tahun hidup bersama....enam tahun berbakti.....akhirnya berpisah jua kita.....hahahaha jiwang sehhh....bahasa mudah just nak beritahu laptop aku da rosak.....hehehe poyo jap tadi.....urrrggghhhh laptop aku jahanam beb....wrong time rosak....aku sangat-sangat perlukan laptop skang....banyak keje nak kena setelkan....adoyai mmg dugaan....tapi laptop ni memang berbaloi giler aku beli....enam tahun pakai tak penah rosak langsung!!!!memang legend.....labiu so much lappy....terima kasih memberi khidmat terbaik tuk aku....hehehe


alhamdulillah....rezeki bisness baru-baru ni berjayala rembat laptop baru.....jenuhla dok survey laptop & dekstop....study bagai nak rak mana yang ok....akhirnya asus juga yang menambat hati....kuikuikui ni jatuh chenta pandang pertama walhal takde lam list....hehehe tula jodoh namanyer....eh eh sal aku puitis sangat rini....hahahaha memang makin weng otak aku skang ni


ikut senarai en hasben, dia nak beli HP, acer or lenovo....dok survey kat seremban, ipoh tapi last2 beli kat low yat....nape asus takde lam list??sebab asus melebihi bajet ktorg....tapi masa tengah dok survey2 ritu leh lak terjumpa asus ni....harga memang lam bajet n high spec.....pergghhhh terus rembat....serius berbaloi....tak sangka lak nak rezeki dapat murah yang tak murah mana ponkan....hehehe alhamdulillah Allah bagi yang terbaik buat kami....so kena tingkatkan usaha nak berjaya dalam bisness......yokkk bekerja!!!!



nota kaki size 5: penin gak pakai windows 8 neh....udah cam pakai tab je....menyenangkan tapi memeningkan....pelan-pelan kena study neh


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up