terkena minyak dagu ke???



ritu aku g tesco......bawak kak ipar g beli barang anak2 dia.......pakej skali mengangkut anak2 dia & budak manja neh......wan irdina amani.......huhuhuhu troli harusla guna duakan sbb nanti diorang berperang sepupu lak kat dalam tu.......haaa cbe korang tgk budak gumuk sorang tu da aim troli sebelah da.......hehehehe keje nak cari pasal jekn ngn amani.....nama dia sharifah athirah maryam......ktorg panggil dia tya gumuk.......hahahahaha sbb nyer dia sgt emo ble org panggil dia gemuk hokey......yang muka separa x senonoh tu kakak dia, sharifah atikah hannah......3 gadis yang membuatkan mak aku kencing manis tiap hari.......muahahaha nakal giler!!!!!

so....masa kami lima gadis jelita sedang window shoping, terlalula plak kt kawasan pampers......leh lak si amani fall in love with model baby kt peket pampers tu......adoyai chenta kongkang si kenit......kehkehkeh dia xmo lepaskan langsung hokey pampers tu......siap peluk, cium & baring2 lagi bersama 'si dia'.......bajet cam sweetlakan......aku memang tahap separa longlaila tahan gelak tengok gelagat dia.......hahahaha

haaaaa.......korang tgkla gelagat dia........memang tangkap cintan abesla ngan 'si dia' neh......siap wat muka mengoda lagi......auuuummmmmm masa neh ktorg nk g bayar......dia xmo lepaskan langsung pampers neh so terpaksla akak cashier tu dtg tag price kt dia.......hehehehe mmg macam2 hal si kenit neh......ni muka cari pasal ngan aku neh.....

demmmmm.......so cute & adorable minah neh.......comey cam aku......muahahaha so akhir nyer kami pulangla bersama boypren baru si amani......biler sampai umah haram dia x pandang langsung da pampers tu.......siap wat muka terkejut tgk ada pampers baru kt umah......giler r pandai berlakon dia neh......aku rasa dia terkena minyak dagu kot masa kat tesco td......hahahaha cam bongok je teori aku neh......kehkehkeh

2 comments:

azam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam kenalan

http://laman-ayahsu.blogspot.com/

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam kanal.....sy da follow awk =)

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up