Puncak Broga Hill Berjaya Ditawan


berjaya tawan puncak Broga Hill....ada kisah best tapi layan dlu gambar =)

 laluan ke Broga Hills (google)


muka happy berjaya tawan Broga Hill

 kekanda terpegun tengok sunrise

 jalan jam nak turun ke bawah

 cara mudah nak turun: gelongsor je

penuh umat manusia di Broga neh...udah mcm kt Sogo


Kisah menarik ekspedisi Broga Hill:
  • konon nak tengok sunrise tapi nak dekat kul 7 baru nak mula daki....hehehe
  • baru suku perjalanan aku dah tak larat.....hahahaha kambing gurun sahara tol
  • aku x daki sebab tak sihat udah semput sebenarnya =)
  • aku tgu diorg kt bawah, baru pasan air botol ada kt aku....hahahaha mangkorla diorg
  • kunci kete kt en hasben, terpaksala bertapa bawah pokok kelapa sawit tgu deme
  • masa tgh tgu leh lak skt perut nak terberak.....wakaka kes naya beb jenuh aku tawaf ladang sawit tu nak tahan sakit perut 
  • aku da smpai tahap nak melepas tepi semak da tak tahan sangat....badan siap gigil2 menahan & peluh cam org panjat bukit je.....hahahahaha dasat penangan tahan berak neh
  • masa pergi beriala ikut highway rupa2 nyer ikut jln lookout point tu je dari ampang dekat bebenor
  • sebagai denda aku tak daki, balik PD aku kne drive en hasben terbungkang tdo kt sebelah
  • yg best nyer, 2 hari aku kne demam urat walhal tak panjat pon Broga Hill....hahahaha gedikkan
muka tak sihat gagal 


AKU BERAZAM AKAN TAWAN PUNCAK BROGA HILL NANTI!!!

4 comments:

Sumpah Aku Bukan Raksasa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu bukan muka bangga ah. muka tensi air kat ko. haha.

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha....sebagai menghormati air tertinggal kat aku, aku setitik pon x minum selagi korg x minum.....huhuhu

Sumpah Aku Bukan Raksasa said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ko tak minum sbb tgh tahan berak. takde kene ngene dgn menghormati. haha

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha....tetiba rasa bangga lak aku berjaya tahan berak.....power tu wakaka

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up