g.a.d.u.h


lama nyer tak hapdate blog.....hehehe bz sket....baru bisnes beso tapak tangan jer aku da penin....hahaaha camnela orang yang handle biz juta2, billion2 tu....huisshhh meremang sat bulu roma....tapi alhamdulillah baru seminggu stok sampai nak dekat 50 pasang kain terjual....alhamdulillah syukur ya Allah

second stock neh aku betul-betul torkono...tula dunia bisness....ada rugi yang perlu kte tanggung....risiko sentiasa ada...kain2 yang aku order tak sampai seperti yang aku nak....siap ada kain reject yang diorg selitkan....memang hampeh giler nyer....lam 20++ pasang lebih gakla....patut lam seminggu aku da leh dapat barang tapi dapat agent taik lambat gilerrrr wat keje.....nak dekat 2 minggu baru dapat barang....tu pon aku amek sendiri kalo tak lepas pilihanraya baru nak anta....buat rugi bayar mahal2 tapi service cam hampeh....so pasni memang aku sendiri akan fly ke vietnam amek barang....kena usaha lebih tuk lebih slamat.

memang susah nak mulakan bisness tapi mudah kalo kte betul2 berusaha....janganla baru rugi sket da give upkan....hehehehe kena betul2 kuatkan semangat...n alhamdulillah en hasben jenis banyak saborkan aku yang panas baran neh....hehehehe ikutkan hati aku memang aku bakor kedai cina tu....tak pasal2 orang cakap aku racist lak....hahahaha haissshhhh penin tengok orang dok gadoh sana sini....sampai anak aku pon da pandai gadoh skang....hahahaha oiitttt hanini lu langsi lu tak dapat susu.


nota kaki size 5: jangan mudah terpengaruh dengan sebaran fitnah yang makin berleluasa skang neh....nilai dulu dengan akal fikiran, selidik menggunakan fakta, siasat dengan kebenaran, adili dengan keadilan...jangan mudah melatah di akhir zaman neh kelak kte sendiri yang teraniaya di akhirat nanti



0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up