hari buruh


esok labor day....yeayyy kena basuh pinggan, memasak, mandikan anak, bancuh susu, basuh kain, lipat kain, buat air, tidurkan anak dan macam2 lagila....hehehe no labor day for housewives...hari-hari pon kena kerja lorrrrrrrr.....hehehe

sape cakap jadi suriumah ni senang....perggghhh sampai da tido pon boleh terbangun sebab ada kerja tak siap lagi....hahahaha haaipppp jangan pk bukan2 eh....hahaha aku dulu selalula dok pandang lekeh suriumah neh....aku selalu ingat jadi suriumah ni best....leh tido, rehat, lepak2, tengok tv....suma tu lam mimpi jela....hehehe 

skang ni baru aku tau perit jerih menjadi suriumah neh....ceewwaahhhh ayat....hahaha tak semua orang mampu dan tahan jadi suriumah....aku pon mula2 dulu weng kejapla otak aku neh....skang da bese and syukur sangat diberi peluang jadi suriumah....paling best aku skang jadi consultant pada kawan2 yang plan nak benti keje n jadi suriumah.....muahahha power aku neh....kaki menghasut terbaek di port dickson....perlukan khidmat hasutan????pm me....hahahaha


nota kaki size 5: kerja paling mulia ====>>>surirumah....inshaAllah ganjaran hebat di akhirat nanti...bonus seumur hidup dari Allah


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up