selamat hari guru


baru perasan hari ni guru
so

SELAMAT HARI GURU
buat cikgu2 yang dah banyak aku susahkan
hehehe

memang kena 100% bersabor kalo dapat anak murid cam aku neh.....hahahaha memang student hampeh pakej lengkap suka susahkan cikgu....bertuah dapat didik aku....hahaha

oh ya....jadi cikgu adalah cita-cita aku sejak sekolah rendah lagi....ingat tak masa sekolah kita kena ada isi borang suh tulis 3 cita-cita kita???column paling atas mesti aku letak cikgu....jawapan yang sama setiap tahun dari sekolah rendah sampaila menengah...tapi column 2 & 3 tiap tahun bertukar....hahaha sat nak jadi nurse, nak jadi pramugari, doktor, lawyer....skang jadi loyar buruk je....hahaha

aku pon pelik, aku nak sangat giler2 nak jadi cikgu tapi nape aku tak apply maktab eh....memang terserlah kesengalan aku di sini....hehehe pas abes study kat UIA ada gak aku try minta jadi cikgu tapi asyik gagal je...tak penah kena panggil interview pon....hahaha tapi yang lawak nyer exam jadi ustazah aku lulus....ohhhh tidakkk minah ngok ngek jadi ustazah....sian student aku bersama mengok ngekkan diri sendiri nanti.....hahaha

tapi alhamdulillah, akhir nyer aku berjaya jadi cikgu gak....cikgu kepada anak aku...bukti nyer, hanini pon cam nak sengal cam aku je skang neh....hahahahaha memang terbaekla hasil didikan aku!!!!


nota kaki size 5: cikgu paling hebat yang pernah aku jumpa adalah mak aku....terima kasih mak didik cikpah (nama manja) dengan sebaik mungkin....luv u so much mak!!!!


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up