meet dhia


hoyeaahhh....akhir nyer dapat gak aku jumpa budak bam bam sorang neh...memang tembam giler nyer....hahaha ni dhia hana humairah...anak kawan baik aku-nana busuk....hehehe dhia ngan hanini beza 2 hari jer tapi cam beza 2 bulan je aku nengok nyer....hahaha debab ngan tegap dhia neh....bak kata aunty sarah, peha dhia boleh wat stok makan seminggu....hehehe

semalam terusla gather2 ngan 2 orag kawan baik aku yang busuk masam tu....perggghhh lama giler x gather cam neh....last skali masa aku pregnant bape bulan ntah....memang rindu giler kat minah 2 orang neh....huhuhu dapat jumpa kejap je sebab aku lambat sangat datang....hahaha janji kul 3 tapi kul 6 baru sampai....ni bukan janji melayu dah..udah tahap janji keling paria amma appa nyer.

patut memang boleh je sampai on time tapi ibu susuan hanini lak call suh amek susu lam kul 4....da tu takkan aku nak patah balik dari kajang ke ampang lak....so gla amek susu dulu...g amek tu bukan sekadar amek je....mestila sembang bagai nak rak dulukan....hahaha memang sengal walhal lam kete memang da plan da dok kejap je.

pape pon happy sangat dapat jumpa 2 kawan baik...alhamdulillah


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up