p.o.l.i.g.a.m.i


situasi 1
aku: abg bahagia x hidup ngan ayg???
dear: abg baru 1/4 bahagia syg (sambil senyum sumbing)

situasi 2
aku: eh...hanini gigit2 kaki diala...mak cakap tu tanda dia nak adik lagi...hehe
dear: bukanlah...tu tanda hanini nak mak baru....hahaha



cukupla aku share 2 ni je lawak poligami en hasben....kang nitik airmata kang....hahaha en hasben neh memang selalu nyakat aku nak kawen lain....adehhhh sabo jela....tapi paling takleh blah bini no 2 nak nora danish.....hahaha sengal giler....jangan kata nora danish, nora syikin ismail pon belom tentu dapat tau....hahaha

aku bukan anti poligami tapi of coursela cuak giler kalo laki aku nak kawen lain....pompuan manala yng rela dimadukan.....jangan kata madu, gula pon aku xnak....hahaha tapi tula kalo da jodoh tu aku redha jela....cehhhh ayat iyer2 je redhakan....hahaha melompat bintang laki aku baca statement aku neh.....haaipppp jangan nak try test cuba plak hokehhhhhhh!!!!!!


2 comments:

BiNtaNg HaTi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lawak yg boleh sentapkan jantung ni...gurauan berkasih en hasben jer tu...hihihi

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@BiNtaNg HaTi

mmg sentappppp jantung mak....hehehe

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up