Beza Tutup dan Bungkus Aurat



Korang TUTUP aurat ke BUNGKUS aurat?? Beza BUNGKUS dengan TUTUP adalah amat besar

Situasi 1

Aisyah: Ahmad, cuba teka aku tengah BUNGKUS ape?
Ahmad: Alaaa....nasi lemak
Aisyah: Aik??Mana ko tau??
Ahmad: Aku nampak nasi terkeluar sedikit tu. Lagipon aku memang tau ko jual nasi lemak
Aisyah: ok2. Cuba ko teka nasi lemak ni banyak ke sikit??
Ahmad: Alaaa....kacang jer....banyakla
Aisyah: Haaa....camne ko tau neh??
Ahmad: Tengok bentuk & saizla. BUNGKUSan besar, banyak. BUNGKUSan kecik sikit...haha kantoi
Aisyah: Pandainya ko ni
Ahmad: Buka aku pandai, ko tu yang tak pandai. Hahaha
Aisyah: Ceh...malasla nak soal ko daa


Situasi 2

Aisyah: Cuba teka aku TUTUP apa dengan tudung saji ne??
Ahmad: Hmmm....ayam goreng??
Aisyah: Salah
Ahmad: KFC Zinger burger??
Aisyah: Salah lagi
Ahmad: Nasi goreng cili padi mak ko masak??
Aisyah: Salah jugak
Ahmad: Pan Tefal yang ko baru beli tu??
Aisyah: Ish....lagilah salah
Ahmad: Abes tu, manalah aku nak tau apa yang ko TUTUP tu
Aisyah: Nasi lemakla. Cuba teka banyak ke sikit?
Ahmad: Cehhh...manala aku tau. Dahla malas nak jawab


Maka, pilihlah TUTUP ye kawan-kawan =)

1 comments:

♥Lady Ainaa♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahaha...gila merapu..XD...lawak2...

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up