Lu Langsi


ohhhh...sungguh berangin sepoi-sepoi takde bahasa da neh ngan satu online shop...aku msg dari hari ahad siang but no reply until monday morning...ok masa ni tak marah lagi....dia balas msg aku then aku bls blk...end up aku tunggu sampai ke ptg still no reply....then aku msg owner kedai lagi sorang...ok dia balas tapi pastu tak balas balik....arrrgggghhhh tensen cam nak amek exam PTD tol aku ngan diorg neh

so disebabkan hangen aku makin berangin berapi, aku msg diorg dengan penuh kata hikmah...tapi yg dia reply "ok..bank in rm81 ke acc bla,bla,bla...da bank in email detail k"....what the kek coklat takde telor toi deme neh....memang langsi tol minah dua orang neh...seriously memang takde adab....udahla aku tunggu reply diorg almost 2 hari...haissshhhh nak taknak aku terpaksa gak beli kat diorg sebab barang aku nak ni sangat susah nak cari kat malaysia....demmmmmmmm

so, dengan separa ikhlas kurang dari 50%, aku pon bank inla...da bank in aku emel details...ok dia reply "ni no tracking":....TU AJE!!!!!TU AJE!!!!TU AJE!!!ikut hati aku memang aku laser je deme neh....kurang ajor giler....memang pertama dan terakhir ler aku beli barang kat ko....memang aku urgent perlukan barang neh tapi xyahla layan aku cam pengemis....ko cari rezeki dengan duit aku neh so xyahla nak kerek sangat....haiishhhh memang bengang tol aku.


nota kaki size 5: hopefully barang tu sampai esok....kalo  x memang aku publish nama kedai ko kat majalah mangga....heheheehe


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up