tesco choice


aku ni selalu beli barang aku akan beli produk yang well known....memang tak pernah beli brand2 jusco ke, tesco ke, mydin ke....so ritu aku ada terbaca kat blog sape ntah, dia cakap ayam goreng tesco choice sedap giler nak mampuih....then aku pon belila sebab terpengaruh ngan kata-kata nikmat beliau...and result nyer ====>>>>>MEMANG SEDAP GILER NAK MAMPUIH!!!!!hahahaha.....serius weh sedap...mula2 ritu aku beli hot & spicy....lepas makan terus hilang ingatan kat KFC da....hehehe then baru2 ni aku beli lak original memang sedap....serius sedap ayam tesco neh....korang tryla


disebabkan ayam tesco tu sedap, so aku cuba plak beli chocomalt ni....pon sedap weh....lagi sedap dari milo...harga memang berbaloi dan murah banyak dari milo....hehehehe pasni lehla try barang2 tesco yang lain....lehla jimat sket banje bulanan barang dapurkan.....hehehehe keje nak jimat aje  =)


0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up