online shopping


dua minggu neh tak henti abg posmen datang umah....hehehe memang kaw kaw nyer aku beronline shopping....hahahaha memang bengkok en hasben  anyway aku tengah proses relaktasi semula....so memang banyak barang yang nak kena beli....actually xyah beli pon takpe tapi aku betul2 nak make sure relaktasi aku ni berjaya....so memang all out suma benda...ok gambar kat atas tu aku try milk booster....xtaula mana yang sesuai...aku beli cuka kurma, habatussauda and fenugreek...nak relaktasi semula neh buka senang...aku da seminggu start pam...every 2 hours tak missing, sehari 12x aku pam tapi sampai skang angin je kuar...rini barula ada setitk dua....ya Allah memang kena kuat semangat giler...kalo tengok takde hasil yang kuar tu memang nak putus asa je rasa nyer....hehehe


ok...selain milk booster, aku beli gak breastpump baru.....hehehe beli unimom forte breastpump....paling tak tahan, kete da forte, breastpump pon nak forte gak.....hahahaha memang gedix retis tol...huhuhu rumble tuff breastpump tu nak jual je...terpaksa beli forte sebab heavy duty...relaktasi eh kena slalu pam, heavy user....pakai rumble tuff lingkup nanti....hehe aku beli skali ngan pam manual avent...nak relaktasi kena konsisten pam n xleh miss...so bila kuar g mana2 just pam manual jela....then aku beli skali cooler bag, milk storage, ice pack dan pumpin pal.... skang ni hanini fully susu badan...kalo dulu bila kuar aku bagi susu tepung je...skang kuar pon bagi susu badan....siap2 letak lam botol nanti warmkan je...hopefully usaha aku neh membuahkan hasil....yang penting aku da usaha sehabis mungkin....kalo Allah izinkan adalah rezeki hanini minum susu aku....kalo takde aku redha, aku da berusaha yang terbaik.


nota kaki size 5: aku rasa lam 2 minggu neh lam 7 kali courier service datang umah....mesti jiran aku hangen jekan....hahaha ni fisrt time aku sakan shopping online


1 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sis.. Sy pun nk relactation anak semula.. Tgh cari bpump yg sesuai.. Progress skang macamana? Sehari dpt bape auns?

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up