should I???


right now, aku tengah study pasal vaccination....aku pon masih buntu sama ada nak stop jab hanini or keep going....aku ada masa lagi sebulan untuk next jab....seriously throughout  my studies memang menakutkan untuk amek vaccine neh...aku kena betul2 study and do research about this....yang penting aku nak yang terbaek untuk anak2 aku.

and for now, aku amalkan sunnah food and natural remedies untuk hanini...this the best aku boleh lakukan untuk hanini...no more ubat hospital...back to basic....yang ni pon aku tengah study...aku gali balik suma kisah nabi, baca Al-Quran translation, Islamic remedies and so on untuk cari maklumat tentang sunnah food and natural remedies....aku stop bergantung pada perubatan modern untuk sakit-sakit yang biasa...untuk langkah pertama, memang terbukti sunnah food and natural remedies berjaya pulihkan batuk berkahak hanini...nanti aku share cara eh.

hurmmm...memang kena study giler2 neh....lepas dapat suma info yang aku nak, kena wat istikarah plak...moga Allah bantu aku untuk buat keputusan yang terbaek....AMIN.



nota kaki size 5: kalo korang berminat nak study gak boleh tengok VACCINE and REMEDIES and SINI juga...baca tiap status, komen and buka suma files yang....do the best for our children



0 comments:

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up