91011 : LINGKARAN BULAN TERJADI


semalam tarikh yang sangat cantik.....9.10.11....dan semalam jugak terjadinya lingkaran bulan atau fenomena lingkaran 22 degree lunar halo.......maghrib semalam aku da nampak da bulan cantik sangat tapi malam tu x tengok pulak......lingkaran bulan ni terjadi apabila terdapat awan sirus yang mengandungi kristal ais, pantulan cahaya dari bulan membiaskan cahaya tersebut lalu terjadilah fenomena lingkaran 22 degree lunar halo ni......

Gambar ni ustaz azhar idrus yg captured malam tadi

erm......dari pembacaan aku, ramai yang cakap ini adalah petanda banjir besar akan berlaku seperti tsunami......wallahualam betul ke x......tapi takut gak sebab umah aku dekat ngan pantai.....korang leh baca kat sini......apa pon, marilah kita menginsafi diri.


2 comments:

akmalhilmi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak ada yang bengong
semua tu ada sebabnya
kuasa Tuhan
jgn lawan :)

http://www.akmalhilmi.com/fenomena-bulan-dikelilingi-bulatan-91011/

semua kejadian Tuhan...
apa saje boleh..cantik dan kagum

dan menarik lagi ada satu gambar dimana nama ALLAH kat langit....

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang x bengong pon....da tgk gambar kalimah Allah tu.....speechless

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up