Sunnah Rasulullah yang makin dipinggirkan


Assalamualaikum rakan-rakan bloggers semua.....anda sihat???Alhamdulillah...lega saya dengar anda semua sihat....jazakallahu khairan kathira kerana sudi singgah blog saya yang tak seberapa ni.....InsyaAllah saya akan jalan ke blog anda pula.....fi amaanillah rakan-rakan semua =)

Erm.....dah jarangkan kita tengok orang bercakap cam di atas.....selalu bila kita jumpa kawan je ayat yang kuar "oit....lama x jumpa".....bila berjanji pulak "ha.....ok2 aku datang nanti"......bila tengok benda cantik "pergh....cun gila beb"......bila nak balik "aku chow dlula beb".......haa nila di antara skrip kehidupan seharian kita......aku pon sama hokeh.....bahasa rock x henggat nyer.....hehehe

let's change our habits and follow the sunnah.....memang bukan senang nak ubah habit tapi cubalakan.....tak dapat ikut semua dapat ikut sket pon da ok......aku pon nak cuba ubah perlahan-lahan......bila tengok kartun kat atas tu memang tersipu-sipu malu aku......hehehehe jom kawan-kawan kita berubah menjadi lebih baik........=)





5 comments:

azam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terbaik.....insyaaallah kita amalkan...

jazakallahu khairan kasiro

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

insyaAllah =)

Fad said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hai minah..hehe..cf xtau la camana nak jd petugas tu..sbb sek cf kan pusat..so diorg mmg offer..berminat ek

E-na Lovely Kitchen said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice info n peringatan...thanks...

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

welcome =)

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up