MAKAN DI MUSTAFA JONES.....memang superb!!!!


dah lama aku terliur nak makan di mustafa jones neh....review komen suma cakap mabeles.....so dengan mudah terpengaruh nyer aku pon gla makan ritu.....tengok kedai cam pape je tapi bila makanan sampai memang berdarah hidungla tengok......hahahahaha memang pure american style beb....rasa pon xde ciri-ciri malaysia langsung.....memang layanla makan....so melantakla kami 4 beradik umpama insan kebuluran 20 hari tak makan.......hahahahaha


:: rib eye steak....rm25 ::
memang besar giler portion dia.
daging memang lembut giler & sedap.
pakej sekali dengan pita garlic bread & potato salad.


:: chicken wing.....rm12 (5pc) ::
yang ni siap gaduh adik-beradik rebut makan.
sedaaaaaaaaappp beb!!!!!


:: lamb shoulder chop.....rm14 ::
pakej sekali ngan pita garlic bread & potato salad.


:: lasagna.....rm9::
ermmm....bese je kot.


:: chicken kebab.....rm8 ::


:: grilled beef burger.....rm7 ::
daging dia tebal giler nyer


haa.....nila owner mustafa jones

memang berbaloi makan kat sini.....sedap, unik, besar & murah....banyak orang komen cakap tak payah makan kat victoria station, chilli's or tgif daaa......sini lagi sedap & murah.....hehehe kalo korang berminat nak try lehla tengok kat SINI





2 comments:

riffzam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tertelan air liur kejap! :) sedapnya lah.hehe. :)


ISU : Hantu Bakal Disekat?

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang sedap....u shud try eat here....berbaloi2

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up