PORT DICKSON: laut tengah surut [part 1]


tadi masa on the way balik dari bank, tengok laut tengah surut.....aku pon terus tarik handbreakla benti tepi jalan......kehkehkeh dah macam orang meroyan lak gaya aku....yela tengah hari rembang tu aku dok turun laut......hahahaha sawan laut.....kualiti gambar cam besela x mengiurkan tapi korang layan jela ek....hehehe nanti aku da beli DSLR aku tangkap gambar lagi cun dari aku hokeh.....skang guna hp jela =)













5 comments:

Mary said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Your photos are beautiful as is the blog you share with your readers. I'm new here but I plan to return. I really enjoyed the time I spent browsing through your blog. I hope you have a great day. Blessings...Mary

Aziemah Gekozen said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waaahh...beraninya u turun ke laut masa dia tgah surut. kan itu satu tanda nak terjadi tsunami...huhu tapi tak sangka lah sampai surut macam tu kan. btw,thanx for sharing ^^,

✿ miSs.FatieN Si buN² ✿ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huuhh! subhannallah ..tanda2 tsunami lagi yerp :(

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang takut tapi kt sini selalu air surut...xleh tahan tgk lau tgh surut tu yg terjun gak.....hehehe

MARY: hye mary....thanks for the compliments....i'm also new in bloggers world....hope u come again to my blog

yura said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

em xpenah tengok keadaan cam ni....

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up