ADIDAS menipu pengguna???


cerita ni bermula sebulan lebih yang lepas......deodorant en hasben da licin lincau......so kenala beli barukan.....cari kat TF supermarket takde.....kat billion takde.....Giant pon takde....pergi tesco pon takde.....memang dah nazak agak nyer adidas deodorant neh.....biar benar pusing satu PD takde jumpa satu pon.....so pencarian berlanjutan selama sebulan.....kehkehkeh sawanla kejap ketiak en hasben

ok....hari isnin ritu pergilah giant sebab aku kemaruk nak makan fruit cocktail.....leh lak terjumpa deodorant neh....so terusla rembat......harga sebotol rm9.90.....masa balik lalu depan guardian.....kaki gatal nak singgah.....terjumpa lak deodorant idaman kalbu en hasben yang dijual pada harga rm13.90 untuk 2 botol......kahkahkah memang hanginla laki aku.....so dia ikutkan kemarahan ketiak dia rembat lagi 2 botol deodorant neh.....hahahaha related tak ngan tajuk entry neh??

moral of the story: pakai jela bedak hibka confirm ketiak wangi aje......hahaha lagi jimat sebotol rm3 je =)






2 comments:

haniekunie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adidas ke, giant yg tipu pengguna?

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehehe.....tajuk tu sj je wat gempak

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up