MiNaH nGokNgEk dan header baru


header baru minah ngokngek
pasni nak buat banner lak
banyak lagi kekurangan blog aku neh
so harap korang lehla komen apa yang patut aku buat lagi
maklumla baru nak bertatih dalam dunia blog ni
kalau nak buat header lehla tempah kat merahitujambu
ada apa-apa lagi aku kena improvekan blog aku???

4 comments:

Terbang Bersamaku said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pandai buat header..sy nk buat header baru pun tak sempat2 lag..huhu..

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sy pandai tempah je.....hehehehe

Mr. Doctor said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Saya rasa letak menu bar kat atas blog pun ok gak.. senang orang nak cari ikut kategori.. huhu.. saya pun baru buat ja benda tu..

MiNaH nGokNgEk said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mmg nak buat tapi x reti lg.....hehehe masih nk blaja

Post a Comment

wow!!!!!ada orang nak komen....terima kasih awak =)


up